dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. حضور 40 شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، دامپزشکی، طیور و ملزومات آن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲

حضور 40 شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، دامپزشکی، طیور و ملزومات آن

فعالیت نمایشگاه بین المللی کشاورزی، دامپزشکی، طیور و ملزومات آن با حضور بیش از 40 شرکت داخلی، عربی و خارجی عصر امروز در ششمین دورهء خود در شهر نمایشگاه‌های دمشق آغاز به کار کرد و تا 24 ام ماه میلادی جاری ادامه خواهد داشت.
حضور 40 شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، دامپزشکی، طیور و ملزومات آن


این نمایشگاه که توسط اتحادیه اتاق های کشاورزی سوریه و با همکاری سندیکاهای دامپزشکان و مهندسان کشاورزی و وزارت کشاورزی برگزار می‌شود، شامل صنایع مختلف دارویی، واکسن، خدمات دامپزشکی، تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات مرغداری، تجهیزات آبیاری، علوفه، سموم دفع آفات، کودها، بیماری‌های دامی و تمامی نیازهای کشاورزی مدرن می‌باشد.

دکتر فایز المقداد وزیر کشاورزی در بیانیه ای در جمع خبرنگاران از سرمایه ملی و سرمایه گذاران ملی سوری که تاسیسات خود را بازسازی کردند و با وجود همه شرایط به کار خود ادامه دادند قدردانی کرد و توضیح داد که این نمایشگاه شامل تاسیسات تخصصی بسیاری در تمام مراحل سبدهای ارزشی صنعت طیور که از تامین خوراک تا تامین علوفه تا تجهیزات مرغداری، پرورش، تامین آنها و غیره امتداد دارد. است.

منبع: خبرگزاری جمهوری عربی سوریه "سانا"

امتیاز شما