dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور بیش از ۸۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.
برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد

«احمد قافی» مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی یزد از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با گروه کالایی مـواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسـانسور، درب و پنجره، شـیشه، تجهیزات جانبی دادند.

وی گفت: این نمایشگاه در دو سالن و محوطه روباز به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با حضور بیش از ۸۰ شرکت معتبر و تولید کننده از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و مرکزی از دوم آبان ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی یزد بیان کرد: انتقال اطلاعات و تکنولوژی، معرفی ابتکارات و نوآوری‌ها و آشنایی با آخرین دستاوردها حوزه صنعت ساختمان و همچنین همکاری و ارتباط مستقیم مصرف کننده با مشارکت کننده از جمله اهداف این نمایشگاه می‌باشد.

قافی افزود: صنعت ساختمان را می‌توان یکی از پرقدرتمندترین بازارهای مصرف کننده محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک دانست تجمع این واحدهای تولیدی در قالب نمایشگاه‌های تخصصی امکان رشد و توسعه این صنعت بزرگ را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، این دوره از نمایشگاه از تاریخ دوم تا پنجم آبان ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز شما