dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. استاندار حومه دمشق با شهردار تهران درباره گسترش همکاری‌های خدماتی و اقتصادی گفت‌وگو کرد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷

استاندار حومه دمشق با شهردار تهران درباره گسترش همکاری‌های خدماتی و اقتصادی گفت‌وگو کرد

احمد خلیل استاندار حومه دمشق در دیدار امروز با علی رضا زاکانی شهردار تهران راه‌های توسعه روابط و تعمیق همکاری‌های مشترک در بخش های خدماتی و اقتصادی و بهره مندی از تجربیات تهران در حوزه حمل و نقل و مدیریت پسماند را، که به بازسازی استان کمک کند مورد بحث و بررسی قرار داد.
استاندار حومه دمشق با شهردار تهران درباره گسترش همکاری‌های خدماتی و اقتصادی گفت‌وگو کرد

خلیل در این دیدار که در ساختمان استانداری برگزار شد، به خسارات وارده به حومه دمشق در نتیجه جنگ تروریستی سوریه اشاره کرد که زیرساخت ها، خدمات، مؤسسات بهداشتی و اقتصادی، تأسیسات صنعتی و زمین‌های کشاورزی را تحت تأثیر قرار داد.

وبا توجه به محاصره اقتصادی و تحریم های ناعادلانه علیه سوریه است که تأثیر منفی بر همه جنبه‌های زندگی داشته است این امر مستلزم ارائه توانایی‌های زیادی برای بازسازی آن می‌باشد.

زاکانی نیز به نوبه خود بر آمادگی شهرداری تهران برای حمایت همه جانبه تاکید کرد
که برای بازسازی استان حومه دمشق کمک می‌کند، وی با توجه به گستردگی ویرانی‌های ناشی از تروریسم، تمایل شهرداری تهران را برای اطلاع از اولویت های استان برای تعیین گام های همکاری اعلام کرد.

زاکانی توضیح داد: شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل، مدیریت پسماند و توسعه ارتباطات توانمندی‌های بالایی دارد و می‌تواند در آموزش و مشارکت با استانداری حومه دمشق برای اجرای کارها و پروژه‌های مختلف کمک کند.

در این دیدار حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق ودبیر کل ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران وسوریه، و اعضای دفتر اجرایی در استانداری، معاون استاندار حومه دمشق و تعدادی از مدیران نهادها حضور داشتند.

منبع : ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران وسوریه

امتیاز شما