dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. «تامیکو» : داروهای سرطانی شرکت های ایرانی را در سوریه توزیع می‌کند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳

«تامیکو» : داروهای سرطانی شرکت های ایرانی را در سوریه توزیع می‌کند

خلدون محمد حربه مدیرکل شرکت پزشکی العربیه / تامیکو / از تمایل شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی تولیدکننده داروهای سرطان برای سرمایه‌گذاری و همکاری با تامیکو خبر داد.
«تامیکو» : داروهای سرطانی شرکت های ایرانی را در سوریه توزیع می‌کند

این پیشنهاد هم‌اکنون در حال بررسی است، تامیکو مسئولیت بسته بندی، نگهداری، بازاریابی و فروش این محصولات به لیره سوریه به عهده دارد.

حربا خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های برنامه‌های کاری وزارتخانه و این شرکت در این مرحله، تولید انواع خاص دارو است، و این شرکت در حال حاضر در تلاش است تا ظرفیت تولیدی خود را افزایش دهد تا داروهای مورد نیاز بازار داخلی را تامین کند. درعین حال این شرکت دارای 30 تا 35 محصول دارویی تولید می‌کند، وتلاش می‌کند برای بازتولید کلیه اقلامی‌که توسط شرکت تولید می‌شد، علاوه بر راه اندازی خطوط تولید جدید، به دنبال ایجاد بخش های جدید تولید مانند (شیاف، کرم و پماد) نیز می‌باشد.

وی از وجود انواع جدیدی که در صنعت داروسازی در بخش دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، خبر داد و به دست اندرکاران این شرکت موظف شده است تا آماده سازی‌های جدید را مطالعه کنند تا در صورت امکان و امکان تولید آنها مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر چهار داروی مزمن در دست مطالعه و تهیه پرونده برای ارائه به وزارت بهداشت و اخذ تاییدیه‌های لازم برای ساخت آنها است. پس از تکمیل مجوز از وزارت بهداشت، به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : روزنامه الوطن

امتیاز شما