dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. گشایش بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور در تهران
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

گشایش بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور در تهران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، افتتاح و آغاز بکار کرد.
گشایش بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور در تهران

در این نمایشگاه بیش از ۷۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی از کشورهای سوئد، انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند و امارات متحده عربی، حضور و مشارکت دارند.

سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی ساختمان، مسکن ارزان قیمت، ساخت مسکن روستایی، انبوه سازی و داخلی سازی؛ محورهای اصلی برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است که به همت اتاق تعاون ایران و در فضایی بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مربع، برپا شده است.

حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان بعنوان حلقه ارتباط بخش تحقیقات و صنعت ساختمان و همچنین مشارکت شرکت های استار تآپی، از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات نیز فراهم خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه، هزاران نفر از کارفرمایان، معماران، سازندگان، علاقمندان به صنعت ساختمان و افرادی که برای تکمیل پروژه‌های خود به صنایع ساختمانی و آخرین دستاوردها و متریال های نوین و دانش بنیان این صنعت نیاز دارند، حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشورمان، سکوی مهم جهانی محسوب می‌شودکه فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت های فنی، تولیدی و خدماتی شرکت های فعال در حوزه ساختمان فراهم می آورد تا در بازارهای جهانی، حضور پررنگی داشته باشند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گروه‌های کالایی ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، در و پنجره، در اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، صنعتی سازی و فن آوری‌های نوین، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، لوله و اتصالات، مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران، مصالح پایه، موسسات مالی و اعتباری، نشریات و نرم افزارها، نهادهای دولتی، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یراق آلات و سایر گروه‌های مرتبط است.

گفتنی است تولید کنندگان مصالح ساختمانی، مشاورین و پیمانکاران، انبوه سازان ، انجمن‌های تخصصی صنعت ساختمان و تعاونیهای مرتبط و نمایندگان کشورهای خارجی  از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

برگزاری جلسات B2B در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی با حضور ۲۲۰ نفر هییت تجاری از ۲۳ کشور دنیا و همچنین ده‌ها همایش،کارگاه و نشست های تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، کارشناسان و صاحبنظران، انبوه سازان و مهندسان مشاور و دانشجویان از برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

این نمایشگاه از امروز تا 11 شهریورماه هر روز از ساعت ۸ تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان است.

منبع : ایران بریس

امتیاز شما