dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است.

تفاهم نامه‌ای در حضور وزیر کشور و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران وسوریه، مابین آذربایجان شرقی و کشور سوریه در سه محور اساسی به امضا رسید.
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است.

مالک رحمتی در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ افزود: یکی از ابتکارات وزارت کشور در سال جاری، برگزاری نمایشگاه معرفی زنجیره ارزش است که همه استان‌ها بتوانند ظرفیت هایشان را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های صنعتی کشور و در بسیاری از موارد دارای رتبه اول است.

رحمتی تشریح کرد: آذربایجان شرقی در حوزه تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو دارای افتخارات ملی و بین المللی است و بر اساس تفاهمنامه امضا شده با سوریه، مقرر شد توجه ویژه‌ای به این موضوع شود تا بتوانیم سرمایه گذاری‌های مشترکی در این عرصه داشته باشیم.

وی ادامه داد: صنایع غذایی و صادرات آن از آذربایجان شرقی به کشور سوریه از دیگر محور‌های مهم این تفاهم نامه بود.

رحمتی بیان کرد: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی‌های دولت به ویژه وزارت کشور و استانداران، شاهد رشد و تحول در همه استان‌ها باشیم.
رحمتی تاکید کرد: مهم‌ترین وجه تمایز نمایشگاه اکسپو با سایر نمایشگاه‌ها، تمرکز بر زنجیره‌های ارزش است که می‌تواند بهره وری را در صنایع ما بالا ببرد.

در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو، تفاهمنامه همکاری اقتصادی و تجاری در سه محور مهم، مابین آذربایجان شرقی و سوریه با حضور وزیر کشور و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران وسوریه و استاندار آذربایجان شرقی به امضا رسید.

منبع : خبر گزارى صاحب خبر

امتیاز شما