dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

اجلاس رسمی‌بانک توسعه اسلامی در حالی در ریاض عربستان شروع به کار کرد که مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی از مهمترین اهداف این اجلاس برای ایران محسوب می‌شود.
مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی


سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به ریاض سفر کرده است در نشست رسمی مجمع عمومی‌بانک توسعه اسلامی حضور یافت.

در حاشیه این اجلاس، وزیر اقتصاد کشورمان در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی‌به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می‌کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی‌بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه‌های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

منبع : خبر گزارى جمهورى اسلامى " ایرنا "

امتیاز شما